Al Polònia de Tv3 sempre acaben els esquetxos dels discursos de l'Artur amb aquesta paraula.
No recordo ningú que la uses amb tanta vehemència abans de sentir-la en aquest programa.
I a vegades, hi ha frases, que queden. Com poden ser el "Visca" o el "Sempre" del seu moment. Avui dia, en una societat i un món que va cap a caiguda, la il•lusió és bàsica.
Es necessita per emprendre projectes, barrejada amb altres ingredients com poden ser la iniciativa o l'esforç. La contància i el treball l'han d'acompamyar en una etapa ja més avançada debqualsevol procés. Es necessària també per tal de continuar en moments complicats quan no s'estan assolint els objectius proposats per tal de remuntar el vol.
Així que estiguis en el moment que estiguis, recorda que hi ha una manera que fa que les coses siguin més fàcils.
Amb il•lusió.
Girona, 8 de desembre de 2014
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada